Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Caute, Anna"'
Autor:
Chadd, Katie1 (AUTHOR) katie.chadd@essex.ac.uk, Caute, Anna1 (AUTHOR), Pettican, Anna1 (AUTHOR), Enderby, Pam2 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 7/10/2024, Vol. 19 Issue 7, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Caute, Anna
Purpose: This study investigated whether gesture, naming and communication therapy enhanced the communication skills of 14 people with severe aphasia. It compared the gains made in gesture and naming therapy and evaluated whether there were any cross
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.654986
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Caute, Anna1,2 anna.caute@essex.ac.uk, Woolf, Celia1, Wilson, Stephanie3, Stokes, Carol1,4, Monnelly, Katie1, Cruice, Madeline1, Bacon, Katherine1, Marshall, Jane1
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Dec2019, Vol. 62 Issue 12, p4382-4416. 35p. 2 Color Photographs, 5 Diagrams, 13 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.