Zobrazeno 1 - 10
of 337
pro vyhledávání: '"Causal mapping"'
Autor:
Laukkanen, Mauri
Publikováno v:
International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, 2022, Vol. 28, Issue 9, pp. 177-197.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEBR-08-2021-0625
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Information Technology & People, 2021, Vol. 35, Issue 1, pp. 344-366.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ITP-01-2018-0002
Autor:
Nicolaas P. Pronk, Mark A. Faghy
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, Vol 19, Iss 1, Pp 1-4 (2022)
Abstract COVID-19 has severely impacted population health and well-being globally. Acknowledging that COVID-19 will not be the world’s last pandemic, improving healthy living factors (i.e., physical activity, healthful nutrition, healthy weight), w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/09ab8ac235584106a94b6b88055f73f3
Publikováno v:
Journal for Multicultural Education, 2019, Vol. 13, Issue 1, pp. 33-50.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JME-07-2017-0043
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 6, Iss 1, Pp 1-18 (2019)
Abstract Background Numerous studies in the literature describe the effectiveness of research-based instructional strategies (RBIS) in the postsecondary STEM (science, technology, engineering, and mathematics) context. Many of these studies are predi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c723d5fadc074effa98a3dc171ec11f2
Autor:
Gupta, Khushboo
With advancement in information and communication technologies (ICT), Smart Cities are becoming a popular urban development strategy amongst policymakers and city managers to respond to various threats posed by rapid urbanization such as environmenta
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/96810
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.