Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"Caton, Sue"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tetley, Josephine Wendy, Holland, Simon, Caton, Sue, Donaldson, Glenis, Georgiou, Theodoros, Visi, Federico, Stockley, Rachel Christina
Publikováno v:
Journal of Enabling Technologies, 2022, Vol. 16, Issue 4, pp. 290-301.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JET-01-2021-0003
Autor:
Flynn, Samantha, Hatton, Chris, Hastings, Richard P., Hayden, Nikita, Caton, Sue, Heslop, Pauline, Jahoda, Andrew, Todd, Stuart, Oloidi, Edward, Beyer, Stephen, Mulhall, Peter, Taggart, Laurence
Publikováno v:
Tizard Learning Disability Review, 2022, Vol. 27, Issue 1, pp. 57-66.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TLDR-12-2021-0038
Autor:
Flynn, Samantha, Caton, Sue, Gillooly, Amanda, Bradshaw, Jill, Hastings, Richard P., Hatton, Chris, Jahoda, Andrew, Mulhall, Peter, Todd, Stuart, Beyer, Stephen, Taggart, Laurence
Publikováno v:
Tizard Learning Disability Review, 2021, Vol. 26, Issue 4, pp. 224-229.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TLDR-09-2021-0027
Autor:
Caton, Sue1 s.caton@mmu.ac.uk, Bradshaw, Jill2, Gillooly, Amanda3, Hatton, Chris1, Flynn, Samantha4, Oloidi, Edward5, Jahoda, Andrew3, Maguire, Roseann3, Marriott, Anna6, Mulhall, Peter7, Taggart, Laurence7, Todd, Stuart5, Abbott, David8, Beyer, Stephen9, Gore, Nick2, Heslop, Pauline8, Scior, Katrina10, Hastings, Richard P.4,11
Publikováno v:
British Journal of Learning Disabilities. Jun2023, Vol. 51 Issue 2, p163-174. 12p. 2 Charts.
Autor:
Hatton, Chris, Hastings, Richard P., Caton, Sue, Bradshaw, Jill, Jahoda, Andrew, Kelly, Rosemary, Maguire, Roseann, Oloidi, Edward, Taggart, Laurence, Todd, Stuart
Publikováno v:
British Journal of Learning Disabilities; Jun2024, Vol. 52 Issue 2, p260-271, 12p
Autor:
Caton, Sue, Hatton, Chris, Gillooly, Amanda, Oloidi, Edward, Clarke, Libby, Bradshaw, Jill, Flynn, Samantha, Taggart, Laurence, Mulhall, Peter, Jahoda, Andrew, Maguire, Roseann, Marriott, Anna, Todd, Stuart, Abbott, David, Beyer, Stephen, Gore, Nick, Heslop, Pauline, Scior, Katrina, Hastings, Richard P
Publikováno v:
New Media & Society; May2024, Vol. 26 Issue 5, p2804-2828, 25p
Autor:
Caton, Sue1 s.caton@mmu.ac.uk, Landman, Roderick2
Publikováno v:
British Journal of Learning Disabilities. Mar2022, Vol. 50 Issue 1, p88-97. 10p. 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.