Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"Casucci, Tallie"'
Autor:
Hardikar, Sheetal, Dunston, Emily R., Winn, Maci, Winterton, Candace, Rana, Anish, LoCastro, Marissa, Curtis, Maren, Mulibea, Pendeza, Maslana, Kelsey E., Kershner, Kyle, Hurtado-Orozco, Jaime, Simon, Lea Haverbeck, McFarland, Mary M., Casucci, Tallie, Ehlers, Diane, Dolgoy, Naomi, Williams, Grant, Loh, Kah Poh, Coletta, Adriana M.
Publikováno v:
In Journal of Geriatric Oncology November 2024 15(8)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In The Journal of Academic Librarianship March 2023 49(2)
Autor:
Podlog, Leslie, Wadey, Ross, Caron, Jeff, Fraser, John J., Ivarsson, Andreas, Heil, John, Podlog, Stefanie, Casucci, Tallie
Publikováno v:
International Review of Sport & Exercise Psychology; Nov2024, Vol. 17 Issue 2, p753-772, 20p
Publikováno v:
BMJ Open Sport & Exercise Medicine; 2024, Vol. 10 Issue 3, p1-8, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Casucci, Tallie1 (AUTHOR), Wittmann, Rachel J.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Library Metadata. Jan-Apr2022, Vol. 22 Issue 1/2, p17-46. 30p.
Autor:
Estabrooks, Paul, Emiliane Pereira, Miller, Megan, Mowdood, Alfred, Michaud, Tzeyu, Locke, Amy, Casucci, Tallie, Christensen, Joshua, Simonsen, Sara, Maxfield, Ellen, Hill, Jennie, Schlecter, Chelsey, Wetter, David, Horvath, Linnea, McFarland, Mary M, Gibson, Bryan
The objective of this review is to identify recruitment strategies to improve the reach (defined as number, proportion, and representativeness of eligible people) of lifestyle interventions focused on health promotion, disease prevention, and self-ma
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::debef73633eb3af5e05c88e7f0637468
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.