Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Castro Santa, Juana"'
Publikováno v:
In Journal of Economic Behavior and Organization August 2024 224:810-824
Publikováno v:
In Journal of Behavioral and Experimental Economics February 2023 102
Publikováno v:
Frontiers in Behavioral Economics. 2024, p1-12. 12p.
Autor:
Castro Santa, Juana1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Economic Education. Apr-Jun2023, Vol. 54 Issue 2, p128-144. 17p. 1 Black and White Photograph, 5 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Castro Santa, Juana
Publikováno v:
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Universitat Autònoma de Barcelona
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
TDR. Tesis Doctorales en Red
instname
Universitat Autònoma de Barcelona
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
TDR. Tesis Doctorales en Red
instname
La publicitat verda promou productes amb menys pressió ambiental mitjançant l’ús de tècniques persuasives per influir en les percepcions dels consumidors. Aquestes tècniques tendeixen a dependre de canals emocionals que poden conduir a biaixos
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::be4b1e43a3971cbd1af11d0d90f0566c
https://ddd.uab.cat/record/265853
https://ddd.uab.cat/record/265853
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.