Zobrazeno 1 - 10
of 259
pro vyhledávání: '"Castro Sánchez, Manuel"'
Publikováno v:
In Heliyon 30 November 2024 10(22)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chacón-Cuberos, Ramón, Gamarra-Vengoechea, María Alejandra, Pérez-Mármol, Mariana, Zahra Rakdani-Arif, Fátima, García-Garnica, Marina, Castro-Sánchez, Manuel
Publikováno v:
RED - Revista de Educación a Distancia; jul2024, Vol. 24 Issue 80, p1-17, 17p
Autor:
Chacón-Cuberos, Ramón, Pérez-Mármol, Mariana, García-Mármol, Eduardo, María Olmedo-Moreno, Eva, Expósito-López, Jorge, Castro-Sánchez, Manuel
Publikováno v:
Educación XX1; 2024, Vol. 27 Issue 2, p89-113, 25p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Martínez Martínez, Asunción, Ruiz-Rico Ruiz, Gerardo, Zurita Ortega, Félix, Chacón Cuberos, Ramón, Castro Sánchez, Manuel, Cachón Zagalaz, Javier
Publikováno v:
In Suma Psicológica July-December 2017 24(2):135-141
Autor:
Castro-Sánchez, Manuel1, Ramiro-Sánchez, Tamara2 tramiro@ugr.es, García-Mármol, Eduardo3, Chacón-Cuberos, Ramón4
Publikováno v:
Revista Latinoamericana de Psicología. 2022, Vol. 54, p130-139. 10p.
Autor:
Gamarra-Vengoechea, María Alejandra, Chacón-Cuberos, Ramón, Pérez-Mármol, Mariana, Castro-Sánchez, Manuel
Publikováno v:
Education Sciences; Nov2023, Vol. 13 Issue 11, p1105, 16p
Autor:
Martínez Martínez, Asunción, Castro Sánchez, Manuel, Zurita Ortega, Félix, Lucena Zurita, Manuel
Publikováno v:
In Magister January-June 2015 27(1):18-25
Este estudo descreve os resultados de um programa de intervenção em Aprendizagem Socioemocional (ASE) e o fortalecimento da autoestima de estudantes de duas escolas interculturais da região de Araucanía, Chile. O tipo de pesquisa foi quase-experi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1648::7c6c082ef8efe306b6f7a400c593cd05
https://hdl.handle.net/10481/82758
https://hdl.handle.net/10481/82758