Zobrazeno 1 - 10
of 260
pro vyhledávání: '"Castro Sánchez, Manuel"'
Publikováno v:
In Heliyon 30 November 2024 10(22)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chacón-Cuberos, Ramón, Gamarra-Vengoechea, María Alejandra, Pérez-Mármol, Mariana, Zahra Rakdani-Arif, Fátima, García-Garnica, Marina, Castro-Sánchez, Manuel
Publikováno v:
RED - Revista de Educación a Distancia; jul2024, Vol. 24 Issue 80, p1-17, 17p
Autor:
Chacón-Cuberos, Ramón, Pérez-Mármol, Mariana, García-Mármol, Eduardo, María Olmedo-Moreno, Eva, Expósito-López, Jorge, Castro-Sánchez, Manuel
Publikováno v:
Educación XX1; 2024, Vol. 27 Issue 2, p89-113, 25p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Castro-Sánchez, Manuel1 manuelcs@ugr.es, Zurita-Ortega, Félix1 felixzo@ugr.es, García-Mármol, Eduardo1 eduardogarcia@ugr.es, Chacón-Cuberos, Ramón1 rchacon@ugr.es
Publikováno v:
RELIEVE - Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa. 2019, Vol. 25 Issue 2, p1-15. 15p.
Autor:
Martínez Martínez, Asunción, Ruiz-Rico Ruiz, Gerardo, Zurita Ortega, Félix, Chacón Cuberos, Ramón, Castro Sánchez, Manuel, Cachón Zagalaz, Javier
Publikováno v:
In Suma Psicológica July-December 2017 24(2):135-141
Autor:
Castro-Sánchez, Manuel1, Ramiro-Sánchez, Tamara2 tramiro@ugr.es, García-Mármol, Eduardo3, Chacón-Cuberos, Ramón4
Publikováno v:
Revista Latinoamericana de Psicología. 2022, Vol. 54, p130-139. 10p.
Autor:
Chacón-Cuberos, Ramón1 rchacon@ugr.es, Castro-Sánchez, Manuel2 mcastros@ual.es, González-Campos, Gloria3 gloriagc@us.es, Zurita-Ortega, Félix4 felixzo@ugr.es
Publikováno v:
RELIEVE - Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa. 2018, Vol. 24 Issue 1, p1-12. 12p.
Autor:
Gamarra-Vengoechea, María Alejandra, Chacón-Cuberos, Ramón, Pérez-Mármol, Mariana, Castro-Sánchez, Manuel
Publikováno v:
Education Sciences; Nov2023, Vol. 13 Issue 11, p1105, 16p