Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Castle, Hannah"'
Autor:
Rowe, Dawn A., Mazzotti, Valerie L., Fowler, Catherine H., Test, David W., Mitchell, Vickie J., Clark, Kelly A., Holzberg, Debra, Owens, Tosha L., Rusher, Dana, Seaman-Tullis, Rachel L., Gushanas, Christina M., Castle, Hannah, Chang, Wen H., Voggt, Ashley, Kwiatek, Stephen, Dean, Catie
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Transition education should be grounded in quality research. To do so, educators need information on which practices are effective for teaching students with disabilities transition-related skills. The purpose of this systematic literature review was
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rowe, Dawn A., Mazzotti, Valerie L., Fowler, Catherine H., Test, David W., Mitchell, Vickie J., Clark, Kelly A., Holzberg, Debra, Owens, Tosha L., Rusher, Dana, Seaman-Tullis, Rachel L., Gushanas, Christina M., Castle, Hannah, Wen-Hsuan Chang, Voggt, Ashley, Kwiatek, Stephen, Catie Dean
Supplemental material, Table_S1_Magnitude_of_Effect_08-24-2020 for Updating the Secondary Transition Research Base: Evidence- and Research-Based Practices in Functional Skills by Dawn A. Rowe, Valerie L. Mazzotti, Catherine H. Fowler, David W. Test,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::43300da8c8dd90d25605a7026b7069ff
Autor:
Rowe, Dawn A., Mazzotti, Valerie L., Fowler, Catherine H., Test, David W., Mitchell, Vickie J., Clark, Kelly A., Holzberg, Debra, Owens, Tosha L., Rusher, Dana, Seaman-Tullis, Rachel L., Gushanas, Christina M., Castle, Hannah, Wen-Hsuan Chang, Voggt, Ashley, Kwiatek, Stephen, Catie Dean
Supplemental material, Figure_S3_Quality_Indicator_Checklist_Group_11-04-16 for Updating the Secondary Transition Research Base: Evidence- and Research-Based Practices in Functional Skills by Dawn A. Rowe, Valerie L. Mazzotti, Catherine H. Fowler, Da
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::57706b8549691e5351d5e093654ba578
Autor:
Rowe, Dawn A., Mazzotti, Valerie L., Fowler, Catherine H., Test, David W., Mitchell, Vickie J., Clark, Kelly A., Holzberg, Debra, Owens, Tosha L., Rusher, Dana, Seaman-Tullis, Rachel L., Gushanas, Christina M., Castle, Hannah, Wen-Hsuan Chang, Voggt, Ashley, Kwiatek, Stephen, Catie Dean
Supplemental material, Figure_S4_LOE_Criteria_for_CDTEI_2020_NTACT-2 for Updating the Secondary Transition Research Base: Evidence- and Research-Based Practices in Functional Skills by Dawn A. Rowe, Valerie L. Mazzotti, Catherine H. Fowler, David W.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1c3b0d340c6766790b78a4558b8259de
Autor:
Rowe, Dawn A., Mazzotti, Valerie L., Fowler, Catherine H., Test, David W., Mitchell, Vickie J., Clark, Kelly A., Holzberg, Debra, Owens, Tosha L., Rusher, Dana, Seaman-Tullis, Rachel L., Gushanas, Christina M., Castle, Hannah, Wen-Hsuan Chang, Voggt, Ashley, Kwiatek, Stephen, Catie Dean
Supplemental material, Figure_S1_NTACT_Systematic_Review_Search_terms for Updating the Secondary Transition Research Base: Evidence- and Research-Based Practices in Functional Skills by Dawn A. Rowe, Valerie L. Mazzotti, Catherine H. Fowler, David W.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::62775f13f638162752527908da2d4214
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vasantharao, Praveen, Fenbury, David, Khan, Riaz, Fick, Daniel, Dalgleish, Stephen, Finsterwald, Michael, Castle, Hannah, Haebich, Samantha
Publikováno v:
Hip International; May2022, Vol. 32 Issue 3, p312-317, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.