Zobrazeno 1 - 10
of 122
pro vyhledávání: '"Castillon L"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Botanical Gazette, 1947 Dec 01. 109(2), 108-120.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2472604
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
22nd AIAA/CEAS Aeroacoustics Conference
22nd AIAA/CEAS Aeroacoustics Conference, 2950, p. 1-15, 2016
22nd AIAA/CEAS Aeroacoustics Conference, 2950, p. 1-15, 2016
International audience; Turbofan broadband noise prediction is a major concern for industry and probably the most challenging issue for Aeroacoustic community. The dominant source mechanism is attributed to the rotor turbulent wakes impacting on the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5e075b3c25398ede86e3539ba1301513
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01435095
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01435095
Publikováno v:
11th European Conference on Turbomachinery Fluid dynamics and Thermodynamics
11th European Conference on Turbomachinery Fluid dynamics and Thermodynamics, Mar 2015, MADRID, Spain
11th European Conference on Turbomachinery Fluid dynamics and Thermodynamics, Mar 2015, MADRID, Spain
International audience; This paper presents two numerical methods allowing unsteady blade row simulations with a reduction of the computational domain to one blade passage per row: the multiple frequency phase-lagged approach and the harmonic balance
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::81003200d6f56b4c88ba144cccbe2063
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01522475/document
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01522475/document
Publikováno v:
Aerospace Lab
Aerospace Lab, Alain Appriou, 2013, p. 1-13
Aerospace Lab, Alain Appriou, 2013, p. 1-13
The increase of the thrust-to-weight ratio of modern gas-turbine engines results in higher loads and a reduced number of blades and stages for the compressor. The designer must ensure the acceptable performance of each compressor stage (efficiency an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4afaca64a5e814716bb122081dafe3d4
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01184639/document
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01184639/document
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Garnier, Eric, Dandois, J., Molton, P., Lepage, A., Geeraert, A., Brunet, V., Dor, J.-B., Coustols, E., Kurz, A., Grundmann, S., Tropea, C., Forte, M., Seraudie, A., Vermeersch, O., Arnal, D., Goldin, N., King, R., Ternoy, F., David, F., Pruvost, M., Le Pape, A., Lienard, C., Bailly, J., Verbeke, C., Pamart, P.-Y., Sipp, D., Schmid, P., Yamouni, S., Mettot, C., Jacquin, L., Marty, J., Castillon, L., Boniface, J.-C., Burguburu, S., Godard, A., Caruana, D., Rogier, F., Dufour, G., Gleyzes, C., Yehoshua, T., Seifert, A., Ciobaca, V., Wild, J.
Current airframes being already highly optimized nowadays, further aerodynamic performance improvements may only be reached by the implementation of flow manipulation techniques. The sixth issue of Aerospace Lab Journal is aimed at providing the read
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::60e699b8e4dfb77dfcc4c638310d01d1