Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Castaneda, Linda"'
Surveys in mobile learning developed so far have analysed in a global way the effects on the usage of mobile devices by means of general apps or apps already developed. However, more and more teachers are developing their own apps to address issues n
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2212.13480
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dabbagh, Nada, Castaneda, Linda
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2020 Dec 01. 68(6), 3041-3055.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48727581
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Castaneda, Linda
Publikováno v:
DIGITUM. Depósito Digital Institucional de la Universidad de Murcia
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::69760a493faf77c4e94d57a1346aafed
http://hdl.handle.net/10201/125157
http://hdl.handle.net/10201/125157