Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Castéras, V."'
Publikováno v:
Annee Psychologique
Annee Psychologique, Centre Henri Pieron/Armand Colin, 2002, 102 (4), pp.747-774. ⟨10.3406/psy.2002.29618⟩
Annee Psychologique, Centre Henri Pieron/Armand Colin, 2002, 102 (4), pp.747-774. ⟨10.3406/psy.2002.29618⟩
International audience; Serial learning has been studied in vertebrate species using two different methods. One consists of the successive presentation of several items, and the animal has to respond according to this order. As shown by a systematic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::41b74e0b6f0b2c34bbd63994952f5ce6
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-01612898
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-01612898
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maroc, N., Castéras, V., Morel, A., de La Chapelle, A. Lamy, Harrison, C., Griffiths, M., Mitterbauer-Hohendanner, G., Shurtleff, S., Koki, A., Hermitte, F.
Publikováno v:
In EJC Supplements 2004 2(8):177-178
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.