Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Cassia, K."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gomes, Flávia M.M., Paniago, Cássia K., Freire, Daniel O., Souza, Adolfo C.B., Lima, Marcos R., Oliveira-Júnior, Nelson G., Franco, Octavio L., Mortari, Márcia R.
Publikováno v:
In Toxicon November 2016 122:39-42
Autor:
Butcher, James N.1 butch001@unm.edu, Hamilton, Cassia K.2, Rouse, Steven V.2, Cumella, Edward J.3
Publikováno v:
Journal of Personality Assessment. Dec2006, Vol. 87 Issue 3, p186-192. 7p.
Autor:
Niki Papaioannou, Landis, Ronald S., Carter, Cassia K., Roger Azevedo, François Bouchet, Harley, Jason M.
Publikováno v:
28th Annual Convention of the Association for Psychological Science
28th Annual Convention of the Association for Psychological Science, May 2016, Chicago, United States
HAL
28th Annual Convention of the Association for Psychological Science, May 2016, Chicago, United States
HAL
International audience; The purpose of this study was to investigate the potential effects of technology and personality on training using a computer based learning environment designed to improve learning through technology-delivered instruction. Th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::575d483b76ea4cfa808cb5794762eba1
https://hal.science/hal-01376425
https://hal.science/hal-01376425
Autor:
Cassia K. Carter, Ronald S. Landis, Lana Karabachian, Roger Azevedo, Niki Papaionnou, François Bouchet, Jason M. Harley
Publikováno v:
User Modeling and User-Adapted Interaction
User Modeling and User-Adapted Interaction, Springer Verlag, 2016, 26 (2), pp.177-219. ⟨10.1007/s11257-016-9169-7⟩
User Modeling and User-Adapted Interaction, 2016, 26 (2), pp.177-219. ⟨10.1007/s11257-016-9169-7⟩
User Modeling and User-Adapted Interaction, Springer Verlag, 2016, 26 (2), pp.177-219. ⟨10.1007/s11257-016-9169-7⟩
User Modeling and User-Adapted Interaction, 2016, 26 (2), pp.177-219. ⟨10.1007/s11257-016-9169-7⟩
International audience; The current study examined the relationships between learners’ (N=123) personality traits, the emotions they typically experience while studying (trait studying emotions), and the emotions they reported experiencing as a res
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::15f14b3bcfc30489abf5625f145713fe
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01340595
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01340595
The Deconstruction of the Hy Scale of MMPI–2: Failure of RC3 in Measuring Somatic Symptom Expression
Publikováno v:
Journal of Personality Assessment. 87:186-192
The MMPI–2 (Butcher, Dahlstrom, Graham, Tellegen, & Kaemmer, 1989) Clinical Scales have a long history in psychological assessment. Recently, Tellegen et al. (2003) conducted a series of analyses to restructure the scales to reduce what they consid
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Annals of Global Health January-February 2015 81(1):50-50