Zobrazeno 1 - 10
of 397
pro vyhledávání: '"Cassel, J C"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jacquet, F, Lecourtier, L., Cassel, R., Loureiro, M., Cosquer, B., Escoffier, E, Migliorati, M., Cassel, J.-C., Roman, F.S., Marchetti, E., Escoffier, G.
Publikováno v:
Behavioural Brain Research
Behavioural Brain Research, Elsevier, 2013, 239, pp.94-103. ⟨10.1016/j.bbr.2012.10.061⟩
Behavioural Brain Research, 2013, 239, pp.94-103. ⟨10.1016/j.bbr.2012.10.061⟩
Behavioural Brain Research, Elsevier, 2013, 239, pp.94-103. ⟨10.1016/j.bbr.2012.10.061⟩
Behavioural Brain Research, 2013, 239, pp.94-103. ⟨10.1016/j.bbr.2012.10.061⟩
International audience; In laboratory rodents, procedural and declarative-like memory processes are often considered operating in dual, sometimes even competing with each other. There is evidence that the initial approach of a repetitive task first e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.