Zobrazeno 1 - 10
of 100
pro vyhledávání: '"Casillas, L."'
We present a linear agent based model on brand competition. Each agent belongs to one of the two brands and interacts with its nearest neighbors. In the process the agent can decide to change to the other brand if the move is beneficial. The numerica
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/physics/0509240
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Physica A: Statistical Mechanics and its Applications 2004 335(3):671-676
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vargas-López, S., Bustamante-González, A., Delgado-Alvarado, A., Zaragoza-Ramírez, J. L., Aceves-Ruiz, E., Olvera-Hernández, J. I., Zepeda-Casillas, L. A.
Publikováno v:
Agro Productividad; Oct2018, Vol. 11 Issue 10, p169-175, 7p
Autor:
Nunez-Casillas, L., Arbelo, M., Moreno-Ruiz, J.A., Hernandez-Leal, P.A., Barreto, A., Alonso-Benito, A.
Publikováno v:
Geoscience & Remote Sensing Symposium, 2009 IEEE International, IGARSS 2009; 2009, pI236-I239, 4p
Autor:
Casillas, L., Daradoumis, T.
Publikováno v:
2008 International Conference on Complex, Intelligent & Software Intensive Systems; 2008, p477-480, 4p