Zobrazeno 1 - 10
of 5 694
pro vyhledávání: '"Case based teaching"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tamarelli C; Michigan Medicine, Ann Arbor, MI, USA. carriemt@med.umich.edu., Im DS; Michigan Medicine, Ann Arbor, MI, USA., Gregerson S; Michigan Medicine, Ann Arbor, MI, USA., Schultz H; Michigan Medicine, Ann Arbor, MI, USA.
Publikováno v:
Academic psychiatry : the journal of the American Association of Directors of Psychiatric Residency Training and the Association for Academic Psychiatry [Acad Psychiatry] 2024 Dec 12. Date of Electronic Publication: 2024 Dec 12.
Publikováno v:
Inquiry, 2020 Jan 01. 57, 1-8.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27035696
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ann Marie Mojica, Adam D. Wolfe
Publikováno v:
MedEdPORTAL, Vol 20 (2024)
Introduction Vascular anomalies are a spectrum of disorders, including vascular tumors and malformations, that often require multispecialty care. The rarity and variety of these lesions make diagnosis, treatment, and management challenging. Despite t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a38a962607f04fb48243eb75aa426432
Autor:
ZHANG Qian, XIAO Xin-hua
Publikováno v:
Jichu yixue yu linchuang, Vol 42, Iss 5, Pp 828-831 (2022)
As an efficient teaching model, case-based teaching (CBT) takes the case as a center issue and the teacher introduces the classic case in the teaching process and explains it in combination with the theory. This method is conducive to deepen the stud
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/44247fe9968949ce86261f83cfb11cd7
Publikováno v:
Jichu yixue yu linchuang, Vol 41, Iss 10, Pp 1542-1545 (2021)
In order to improve the quality of clinical endocrinology courses, social hotspots penetrated into professional instructions of endocrinology and well tailored with curriculum knowledge. Social hotspots merged into the case-based teaching can enrich
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4e91b7dfc38f4d9c82451d9a266bbe14
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.