Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Casanova-González Edgar"'
Autor:
Murray Alison, Biggs Kyna, Shugar Aaron, Ploeger Rebecca, Uffelman Erich, Stols-Witlox Maartje, Gonzales Patricia, Smith Gregory D., Loubser Maggi, López Laura Fuster, Di Pietro Giovanna, Sah Anupam, Nevin Austin, Sardarli Arzu, Wei Shuya, Casanova-González Edgar
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 5, Iss 3, Pp 331-345 (2023)
Conservation Science Education Online (CSEO) is a new online resource that shares strategies for teaching science in art conservation and related cultural heritage fields. An overview will be given of how undergraduate chemistry curricula in the Unit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5ffb86fc5710498081bf4a23f516c7ab
Autor:
García-Bucio, María Angélica, Casanova-González, Edgar, Mitrani, Alejandro, Ruvalcaba-Sil, José Luis, Maynez-Rojas, Miguel Ángel, Rangel-Chávez, Isaac
Publikováno v:
In Microchemical Journal December 2022 183
Autor:
López-Puértolas, Carlos1 (AUTHOR), Casanova-González, Edgar2 (AUTHOR), Mitrani, Alejandro1 (AUTHOR), Ruvalcaba-Sil, José Luis1 (AUTHOR) sil@fisica.unam.mx
Publikováno v:
Archaeological & Anthropological Sciences. Jun2023, Vol. 15 Issue 6, p1-25. 25p.
Autor:
Jiménez, Luis Abel, Pérez, Nora A. ⁎, Arciniega, Armando, Díaz de León, Mariana, Jáidar, Yareli, Casanova-González, Edgar
Publikováno v:
In Journal of Cultural Heritage May-June 2020 43:80-89
Autor:
García-Bucio, María Angélica, Casanova-González, Edgar, Ruvalcaba-Sil, José Luis, Arroyo-Lemus, Elsa, Mitrani-Viggiano, Alejandro
Publikováno v:
Philosophical Transactions: Mathematical, Physical and Engineering Sciences, 2016 Dec . 374(2082), 1-18.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26116086
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.