Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Casanova-Garrigos G"'
Autor:
Moreno-Poyato AR, Casanova-Garrigos G, Roldan-Merino J, Rodríguez-Nogueira Ó, MiRTCIME.CAT working group
Publikováno v:
JOURNAL OF ADVANCED NURSING
r-FSJD: Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
Fundació Sant Joan de Déu
r-FSJD: Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
Fundació Sant Joan de Déu
AIMS: To examine the relationship between the dimensions of evidence-based practice and the therapeutic relationship and to predict the quality of the therapeutic relationship from these dimensions among nurses working in mental health units. DESIGN:
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::aa1163c202438f26ddc883d35efb9008
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=18794
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=18794
Autor:
Moreno-Poyato AR, Rodríguez-Nogueira Ó, Casanova-Garrigos G, El Abidi K, Roldan-Merino J, MiRTCIME.CAT working group
Publikováno v:
JOURNAL OF ADVANCED NURSING
r-FSJD: Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
Fundació Sant Joan de Déu
r-FSJD: Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
Fundació Sant Joan de Déu
AIMS: To evaluate the effects of an intervention aimed at improving the therapeutic relationship, using the participatory-action research method, in terms of improving the quality of the nurse-patient therapeutic relationship. DESIGN: A single-group
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::2ffd46f6f0f50484a575d71f4bb8297a
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=19381
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=19381
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.