Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Carter, Allison L."'
Autor:
Hawaldar, Samarth, Shahi, Prakriti, Carter, Allison L., Rey, Ana Maria, Bollinger, John J., Shankar, Athreya
Publikováno v:
Phys. Rev. X 14, 031030 (2024)
Trapped ion systems are a leading platform for quantum information processing, but they are currently limited to 1D and 2D arrays, which imposes restrictions on both their scalability and their range of applications. Here, we propose a path to overco
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.10681
Autor:
Carter, Allison L., O'Reilly, Jameson, Toh, George, Saha, Sagnik, Shalaev, Mikhail, Goetting, Isabella, Monroe, Christopher
Publikováno v:
Rev. Sci. Instrum. 95, 033201 (2024)
Photonic interconnects between quantum systems will play a central role in both scalable quantum computing and quantum networking. Entanglement of remote qubits via photons has been demonstrated in many platforms; however, improving the rate of entan
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.07058
Autor:
Affolter, Matt, Ge, Wenchao, Bullock, Bryce, Burd, Shaun C., Gilmore, Kevin A., Lilieholm, Jennifer F., Carter, Allison L., Bollinger, John J.
Improving coherence is a fundamental challenge in quantum simulation and sensing experiments with trapped ions. Here we discuss, experimentally demonstrate, and estimate the potential impacts of two different protocols that enhance, through motional
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2301.08195
Autor:
Carter, Allison L., Muleady, Sean R., Shankar, Athreya, Lilieholm, Jennifer F., Bullock, Bryce B., Affolter, Matthew, Rey, Ana Maria, Bollinger, John J.
Publikováno v:
Physical Review A 107, 042618 (2023)
Penning traps have been used for performing quantum simulations and sensing with hundreds of ions and provide a promising route toward scaling up trapped ion quantum platforms because of the ability to trap and control up to thousands of ions in 2D a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2212.03367
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.