Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Carrington, Angela"'
Autor:
McNaughten, Ben, Jenkins, Laura, Reid, Alastair, Parker, Kathryn, Smyth, Julia, Shah, Shilpa, Millar, Sarinda, Parker, K, Shah, S, Millar, S, Smyth, J, Holland, J, McClean, Dr, Anandarajan, Dr, Parris, CR, Bourke, T, Davison, Gail, McCrory, Richard, Thompson, Andrew, Dornan, Tim, McClean, Anne-Marie, McGoldrick, Jodie, Gordon, Joanne, Long, Arlene, Gawley, Jennifer, Anandarajan, Mugilan, O’Connor, Bernie, McLarnon, Vincent, Conn, Richard, Carrington, Angela, McCann, Emma, Philpott, Rachel, Henry, A.E., McLarnon, V., Hanna, M., Hearst, R., Shah, S., McKenna, C, Beattie, D, Gervin, C, Dabir, T
Publikováno v:
The Ulster Medical Journal
Background Cystic Fibrosis (CF) is a genetic condition affecting approximately 200 children and young people in Northern Ireland. A diagnosis of CF is life-changing for patients and their families. At diagnosis they are provided with a wealth of educ
Publikováno v:
Conn, R L, McLarnon, V, Dornan, T & Carrington, A 2021, ' Using critical incident data to promote paediatric medication safety: a regional quality improvement initiative in Northern Ireland ', The Pharmaceutical Journal, vol. 306, no. 7946, pp. 133-140 . https://doi.org/10.1211/PJ.2021.1.28114
BackgroundMedication errors in children are a common cause of serious avoidable harm. Existing quality improvement (QI) measures, hampered by lack of evidence about errors’ characteristics and causes, have had limited impact. Critical incident data
Publikováno v:
McLarnon, V, Conn, R & Carrington, A 2020, ' Medication administration errors in children: Mixed methods study of critical incidents ', Ulster Medical Journal, vol. 89, no. 2, pp. 114-121 .
Aims: Technology-enhanced learning has transformed many aspects of clinical practice.1 Some healthcare organisations in N.Ireland are reluctant to advocate the staff use of mobile phones due to infection control concerns or reported parental complain
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2607::9ad98cbba8b56c5f94be2b66634c9748
https://pure.qub.ac.uk/en/publications/medication-administration-errors-in-children-mixed-methods-study-of-critical-incidents(458257b4-c65b-4e98-b6ae-5ffa0f64c03f).html
https://pure.qub.ac.uk/en/publications/medication-administration-errors-in-children-mixed-methods-study-of-critical-incidents(458257b4-c65b-4e98-b6ae-5ffa0f64c03f).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Conn, R L, Dornan, T, McLarnon, V & Carrington, A 2019, Medication errors in children: An in-depth analysis of reported medication incidents in children in Northern Ireland secondary care, 2011-2015 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2607::fda4970db67270ae39d3d5bdc589b7b5
https://pure.qub.ac.uk/en/publications/medication-errors-in-children-an-indepth-analysis-of-reported-medication-incidents-in-children-in-northern-ireland-secondary-care-20112015(a922bd5e-c881-4277-ace6-22788ba7537c).html
https://pure.qub.ac.uk/en/publications/medication-errors-in-children-an-indepth-analysis-of-reported-medication-incidents-in-children-in-northern-ireland-secondary-care-20112015(a922bd5e-c881-4277-ace6-22788ba7537c).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Government Financial Management. Summer2003, Vol. 52 Issue 2, p34. 7p. 2 Diagrams.