Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"Carrillo Durán, Maria Victoria"'
Autor:
Carrillo-Durán, Maria victoria1 (AUTHOR) vicduran@unex.es, García, Maria García2 (AUTHOR) mgargar@unex.es, Cortés, Lydia Corzo3 (AUTHOR) lcorzoco@alumnos.unex.es
Publikováno v:
Revista de Comunicación. mar-ago2024, Vol. 23 Issue 1, p119-140. 22p.
Autor:
González-Haba, Guadalupe Meléndez1 guadalupe.melendez@uca.es, Carrillo Durán, Maria Victoria2
Publikováno v:
Revista Espanola de Comunicacion en Salud. ene-jun2024, Vol. 15 Issue 1, p8-26. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Actas celebradas en la Facultad de Comunicación de Sevilla 1, 2 y 3 de abril de 2014.
Social media has become a key tool that businesses must utilize in all areas of their practices to build relationships with their customer base and promote their products. This technology is no longer optional as those who do not take advantage of th