Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Carreau L"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tang, A., Kwan, E., Paget, M., Coderre, S., Burak, K., McLaughlin, K., Budd, L., Wong, C., Gardhouse, A., Frank, C., Wong, E., Lee, J., Nair, K., Patterson, C., Piggott, K., Ioannidis, G., Papaioannou, A., Vastis, V., Tessier-Bussieres, C., Straus, S.E., Liu., B., Lin, W., Kow, J., Lee., P., Al-Khateeb, Z., St. Onge, J., Watt, J., Tricco, A., Talbot-Hamon, C., Grudniewicz, A., Sinclair, D., Straus, S., Rios., P., Shen., A., Zusman, E., Dawes, M., Ashe., M.C., Nicholson, K., Terry, A., Thind, A., Fortin, M., Williamson, T., Ballantyne, E., Sennet, J., Crilly., R., Cheung, A., Haas, B., Ringer, T., Wong., C., Chan, T., Leung, K., Li, V., Ng, Y., Kwok, K., Wong, R., Hazzan, A.A., Agarwal, A., Mutsaers, A., Papaioannou., A., Joseph, R., Lingard, L., Cristancho, S., Diachun., L., Chen, S.T., Kushner-Kow, J., Yen, C., Yu., S., Zuckerman, J., Ades, M., Mullie, L., Trnkus, A., Morais, J., Afilalo, J., Morin, J-F., Langlois, Y., Ma, F., Levental., M., Pan, L., Chochinov, H., Thompson, G., McClement, S., Hafeez, M., Naqv., R.M., Park, E.J., Charles, L., Triscott, J., Tian, P., Dobbs., B., Ngo, S., Kafato, M., Patel, A., Jewell, D., Marr., S., Kyle, R., Naqvi., R., Krause, K., Sinha, S.K., McElhaney, J.E., Clarke, J-A., Burrell, A., Diachun., L.L., Moreau, A., Tremblay, N-S., Villalpando, J.M., Bruneau., M-A., Caire-Fon., N., Manuel, J., Camicioli, R., Dobbs, B., Tian, P.G. Jaminal, Tanner., M., Abbasi, M., Khera, S., Kennett, S., Tian., P.G. Jaminal, Marr, S., Simpson, D., Hillier, L.M., Vinson, S., Goodwill, S., Hazzan., A.A., Jewell., D., Chu, K., Seifer., C., Losier, E., McCollum, A., Howlett, M., Jarrett, P., Nicolson, P., McCloskey., R., Alkeridy, W., Balogh, K., Hill, A., Lauck, S.B., Webb, J.G., Hoggard., C., Ewa, V., Paton, L., Grolman, C., Lamerton, A., Taylor, D-L., McGuire., S., Naglie, G., Sanford, S., Cameron, D.H., Rapoport, M.J., Karuza, J., Berall, A., Hyatt-Shaw, Z., Patel, T., Hohmann, M., Uy, A., Cameron, C., Banipal, K., Kalidindi., S., Clarke, B., Theou, O., Rockwood, K., Mallery, K., Maclean, M.M., Blodgett, J., Sirisegaram, L., Garcia, A., Luedke, A., Ruiz, J. Fernandez, Munoz., D., Shimizu, J., Sheikh, A., Nowak, C., Richardson, J., Phillips, S., Shkredova., D., Park, G., McMillan., M., Lee, L., Molnar, F., Hillier, L., Slonim, K., Chan., D-C., Liu, T-T, Liao, S-J, Lin, C-C, Lin., C-C, Liao., S-J, Luk, J.K. Hay, Chan., F., Beauchet, O., Chabot, J., Levinoff, E.J, Launay, C.P., Levinoff., E.J, Basran, J., Ott, C., Bandali, A., Calabrese, S., Shin, A-M., Davignon, A., Ho, K., Dolezel, G., Lee, C., Lavigne., M., Prasad, S., Ostrowski, M., Dowsett, D., Graham, B., Rivard, N., Snyder, T., Boshart., T., Mah, J., Casem, R., Reguindin., J., Knoefel, F., Carreau, L., Dewan, A., Bennett, S., Goubran, R., Hillier., L. M., Scott, C., Young, C., Jacova, C., Charles, Lesley, Frank, Chris, Arcand, Marcel, Feldman, Sidney, Lam, Robert, Mehta, Pravin, Mangal, Nadia, Lozanovska, Tatjana, Allen., Tim, Parmar, J., Brémault-Phillips, S., Jaminal Tian, P.G., Johnson., M., Das, S., Mohades, Z., Strauss, T., Campbell, T., Borrie, M., Fogarty, J., Whitehead, V., Pillon, R., Lindsay, J., Best., S., Lee, G., Lechelt., K., John, P. St, Tate, R., Dawood, R., Naqvi, S., Mick, P., Parfyonov, M., Wittich, W., Pichora-Fuller, K., Jiang, D., Tate., R., Madden, K., Dong, X., Simon., M., Reginold, W., Itorralba, J., Luedke, A.C., Islam, O., Fernandez-Ruiz., J., Daly, D., Ingram, J., Schwartz., R., Hogan, D.B., Nadeau, S., Doyle., E., Liu, B.A., Tsang, A., Wong., K., Castino, D., Aggett, T., Brcko, C., Hall, J., Romeril, S., Izukawa, T., Try, A., Levinoff, E., Yeung, K-T., Wolfe, F., Lee, M., Zeng., L., Davis, C., Juby, A., Minmaana., S., Leung, L., Benzaquen, M., Li, J., Lemay., G., Snir, J., Montero Odasso, M, Bartha., R.
Publikováno v:
Canadian Geriatrics Journal
The flipped classroom is a reversal of conventional teaching models: learners obtain first exposure to material through independent study and then in-class time is dedicated to activities for learners to apply the knowledge. Cards are a novel method
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carreau L; Bruyère Continuing Care, Ottawa, Ontario, Canada., Niezgoda H, LeBlond S, Trainor A, Orsted H, Woodbury MG
Publikováno v:
Ostomy/wound management [Ostomy Wound Manage] 2013 Jan; Vol. 59 (1), pp. 28-34.