Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Carrascal, Juan"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yoshimura, Yuji, Sobolevsky, Stanislav, Ratti, Carlo, Girardin, Fabien, Carrascal, Juan Pablo, Blat, Josep, Sinatra, Roberta
Publikováno v:
Environment and Planning B: Planning and Design 41(6) 1113-1131 (2014)
Museums often suffer from so-called "hyper-congestion", wherein the number of visitors exceeds the capacity of the physical space of the museum. This can potentially deteriorate the quality of visitor's experience disturbed by other visitors' behavio
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1605.02227
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carrascal, Juan Pablo, Riederer, Christopher, Erramilli, Vijay, Cherubini, Mauro, de Oliveira, Rodrigo
Most online services (Google, Facebook etc.) operate by providing a service to users for free, and in return they collect and monetize personal information (PI) of the users. This operational model is inherently economic, as the "good" being traded a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1112.6098
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carrascal, Juan Pablo
Count-Me-In is a collaborative music sequencer allows a group of people to create music together in a playful manner. By using a Web application architecture that allows access from any Internet-connected device (including mobiles),it is very easy to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0d5f168b7a9266de4c6ef3d0b3fad3d1
Autor:
Carrascal, Juan Pablo
Modern musical events create a boundary between performers and the audience, with only the former playing and active role. We introduce Count-Me-In, a collaborative music sequencer that uses a distributed Web architecture to promote audience particip
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::416aa11b2c008b1bc178fda553c65a4f
Autor:
Campuzano Puntí, Joaquim, Martínez Carrascal, Juan Antonio, Constantino Aguilella, Erika, Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Planificació de Sistemes d'Informació
Publikováno v:
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Universitat Autònoma de Barcelona
Universitat Autònoma de Barcelona
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::7d03c726d5d9e084964626399074029a
https://ddd.uab.cat/record/237404
https://ddd.uab.cat/record/237404
Publikováno v:
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
Recercat: Dipósit de la Recerca de Catalunya
Varias* (Consorci de Biblioteques Universitáries de Catalunya, Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya)
instname
Recercat: Dipósit de la Recerca de Catalunya
Varias* (Consorci de Biblioteques Universitáries de Catalunya, Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya)
Consolidados los MOOC cabe plantearse cuál es su recorrido, y en concreto, si existen posibilidades más allá de la democratización del conocimiento y el acceso universal a contenidos estructurados. En esta línea, el artículo explora, como posib
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d2146086ed762ff697fcfb8f310c902e
http://hdl.handle.net/2072/449176
http://hdl.handle.net/2072/449176
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.