Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Carranza, Arturo"'
Autor:
Gamino-Carranza Arturo
Publikováno v:
International Journal of Applied Mathematics and Computer Science, Vol 33, Iss 2, Pp 249-265 (2023)
Associative memories based on lattice algebra are of great interest in pattern recognition applications due to their excellent storage and recall properties. In this paper, a class of binary associative memory derived from lattice memories is present
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13c54a31638040b0aee405274b08cad1
Autor:
Carranza, Arturo
This study focuses on developing non-aqueous high internal phase emulsions (HIPEs) based on ionic liquid analogues, deep-eutectic solvents (DES), through a green approach and by a free-radical polymerization mechanism. The inclusion of different mono
Externí odkaz:
http://etd.lsu.edu/docs/available/etd-10152016-164150/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wrobel, Magdalena M., Bánsági, Tamás, Jr., Scott, Stephen K., Taylor, Annette F., Bounds, Chris O., Carranza, Arturo, Pojman, John A.
Publikováno v:
In Biophysical Journal 8 August 2012 103(3):610-615
Publikováno v:
Revista Educación-Journal of Education; Vol. 45, Num. 1 (2021): Journal of Education (July-December); 339-357
Revista Educación; Vol. 45, Num. 2 (2021): Revista Educación (julio-diciembre); 339-357
Revista de Educación; Vol. 45, Num. 2 (2021): Revista Educación (julio-diciembre); 339-357
Portal de Revistas UCR
Universidad de Costa Rica
instacron:UCR
Revista Educación; Vol. 45, Num. 2 (2021): Revista Educación (julio-diciembre); 339-357
Revista de Educación; Vol. 45, Num. 2 (2021): Revista Educación (julio-diciembre); 339-357
Portal de Revistas UCR
Universidad de Costa Rica
instacron:UCR
Teacher assessments tend to be associated with the opinion of the student body and higher learning institutions rarely use questionnaires to assess the perspective of school authorities. This study uses a non-experimental, quantitative and cross-sect
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::e9ef34cd6f22a5ea0c986a5ab4b641c6
https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/44372
https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/44372
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carranza, Arturo, Asturias, Karla
Publikováno v:
In IDCases 2020 21
Publikováno v:
Applicable Algebra in Engineering, Communication & Computing; Jun2022, Vol. 33 Issue 3, p283-320, 38p
Publikováno v:
Revista Electrónica Educare; Vol 24 No 3 (2020): Revista Electrónica Educare (September-December); 1-33
Revista Electrónica Educare; Vol. 24 Núm. 3 (2020): Revista Electrónica Educare (setiembre-diciembre); 1-33
Revista Electrónica Educare; v. 24 n. 3 (2020): Revista Electrónica Educare (Setembro-Dezembro); 1-33
Portal de Revistas UNA
Universidad Nacional de Costa Rica
instacron:UNA
Revista Electrónica Educare; Vol. 24 Núm. 3 (2020): Revista Electrónica Educare (setiembre-diciembre); 1-33
Revista Electrónica Educare; v. 24 n. 3 (2020): Revista Electrónica Educare (Setembro-Dezembro); 1-33
Portal de Revistas UNA
Universidad Nacional de Costa Rica
instacron:UNA
This research article aims to analyze the academic training of the professors that enjoy a sabbatical leave at the National Technological Institute of Mexico (TecNM). For this purpose, quantitative non-experimental research was conducted, with a tran
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::a1ee4104694d55bca23b4b9fced9ab8d
https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/EDUCARE/article/view/11091
https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/EDUCARE/article/view/11091
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.