Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Carral, V."'
Autor:
Araya, S., Arranz, B., Arteaga, M., Asensio, R., Autonell, J., Baños, I., Bañuelos, M., Barajas, A., Barceló, M., Blanc, M., Borrás, M., Busquets, E., Butjosa, A., Carlson, J., Carral, V., Castro, M., Corbacho, C., Coromina, M., Dachs, I., Dolz, M., Domenech, M.D., Elias, M., Espezel, I., Falo, E., Fargas, A., Foix, A., Fusté, M., Godrid, M., Gómez, D., González, O., Granell, L., Gumà, L., Haro, J.M., Herrera, S., Huerta, E., Lacasa, F., Mas, N., Martí, L., Martínez, R., Matalí, J., Miñambres, A., Miquel, L., Muñoz, D., Muñoz, V., Nogueroles, R., Ochoa, S., Ortiz, J., Pardo, M., Planella, M., Pelaez, T., Peruzzi, S., Rivero, S., Rodriguez, M.J., Rubio, E., Sammut, S., Sánchez, M., Sánchez, B., Serrano, E., Solís, C., Stephanotto, C., Tabuenca, P., Teba, S., Torres, A., Urbano, D., Usall, J., Vilaplana, M., Villalta, V., Butjosa, Anna, Gómez-Benito, Juana, Myin-Germeys, Inez, Barajas, Ana, Baños, Iris, Usall, Judith, Grau, Norma, Granell, Luis, Sola, Andrea, Carlson, Janina, Dolz, Montserrat, Sánchez, Bernardo, Haro, Josep Maria, Ochoa, Susana
Publikováno v:
In Journal of Psychiatric Research December 2017 95:213-223
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fernández Rodríguez, R., Pérez Carral, V., Gómez Fernández, R.C., Ulibarrena Redondo, C., Mejuto Rodríguez, C., Bustillo Casado, M.
Publikováno v:
In Revista clinica espanola March 2012 212(3):e19-e22
Publikováno v:
EUROPEAN JOURNAL OF NEUROSCIENCE
r-FSJD: Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
Fundació Sant Joan de Déu
r-FSJD. Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
instname
r-FSJD: Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
Fundació Sant Joan de Déu
r-FSJD. Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
instname
Research on motor sequence acquisition has shown significant differences between learners. Learners who develop explicit knowledge respond faster than non-explicit ones and they show larger amplitude in event-related brain potentials to sequence devi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5f2940d3c752176d9eca1783a6db29ec
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=12243
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=12243