Zobrazeno 1 - 10
of 929
pro vyhledávání: '"Carra, G"'
Autor:
Bekaert, S., Paavilainen, E., Schecke, H., Baldacchino, A., Jouet, E., Zabłocka – Żytka, L., Bachi, B., Bartoli, F., Carrà, G., Cioni, R.M., Crocamo, C., Appleton, J.V.
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review September 2021 128
Autor:
Baldacchino, A. *, Crocamo, C., Humphris, G., Neufeind, J., Frisher, M., Scherbaum, N., Carrà, G.
Publikováno v:
In Computer Methods and Programs in Biomedicine September 2016 133:207-216
Autor:
Fiorillo, A., Del Vecchio, V., Luciano, M., Sampogna, G., Sbordone, D., Catapano, F., De Rosa, C., Malangone, C., Tortorella, A., Veltro, F., Nicolò, G., Piselli, M., Bardicchia, F., Ciampini, G., Lampis, D., Moroni, A., Bassi, M., Iapichino, S., Biondi, S., Graziani, A., Orlandi, E., Starace, F., Baronessa, C., Carrà, G., Maj, M.
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders 15 January 2016 190:657-662
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2022 12th Workshop on Hyperspectral Imaging and Signal Processing: Evolution in Remote Sensing (WHISPERS).
Autor:
Callovini, T., De Mori, L., Segatori, D., Lisci, F.M., Marzo, E., Pepe, M., Bartoli, F., Carrà, G., Di Nicola, M., Sani, G.
Publikováno v:
In Neuroscience Applied 2023 2 Supplement 2
Autor:
Riboldi I., Cavaleri D., Calabrese A., Capogrosso C. A., Piacenti S., Bartoli F., Crocamo C., Carra G.
University students are particularly vulnerable to mental health issues, with anxiety and depression identified as the most common conditions. During the COVID-19 pandemic, social distancing, self-isolation, and difficulties linked to online teaching
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::027921d144d21108973c35cf71ac33c8
http://hdl.handle.net/10281/389319
http://hdl.handle.net/10281/389319
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.