Zobrazeno 1 - 10
of 97
pro vyhledávání: '"Carr, J. M."'
Autor:
Carr, J. M.
It has been proposed that a self-renewing, “stem-cell” like stage of CD8+ T cell development exists in which a potential for proliferation and clonal expansion is maintained without effector differentiation. The possibility that the transcription
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.597306
Autor:
Carr, J. M.
The ‘protein folding problem’ is widely studied, from both an experimental and a computational standpoint. The scale of the resources devoted to this area of research reflects the importance of improving our currently incomplete understanding of
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.597302
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bush, I. J., Tomić, S., Searle, B. G., Mallia, G., Bailey, C. L., Montanari, B., Bernasconi, L., Carr, J. M., Harrison, N. M.
Publikováno v:
Proceedings: Mathematical, Physical and Engineering Sciences, 2011 Jul 01. 467(2131), 2112-2126.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/29792844
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carr, J. M.1 (AUTHOR) james.carr@nhs.net, Mortimer, H.1 (AUTHOR), Martin, K.1 (AUTHOR), Kaur, M.1 (AUTHOR), Goulding, J. M. R.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Clinical & Experimental Dermatology. Aug2019, Vol. 44 Issue 6, p658-660. 3p. 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.