Zobrazeno 1 - 10
of 114
pro vyhledávání: '"Carpenter, M. G."'
Autor:
Gill, J., Allum, J. H. J., Carpenter, M. G., Held-Ziolkowska, M., Adkin, A. L., Honegger, F., Pierchala, K.
Background. The major disadvantage of current clinical tests that screen for balance disorders is a reliance on an examiner's subjective assessment of equilibrium control. To overcome this disadvantage we investigated, using quantified measures of tr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______805::d516639fbdf36a9f81159b45d640b238
http://doc.rero.ch/record/291808/files/991575.pdf
http://doc.rero.ch/record/291808/files/991575.pdf
Autor:
Tokuno, C. D.1,2, Carpenter, M. G.3, Thorstensson, A.1, Garland, S. J.4, Cresswell, A. G.2,5 a.cresswell@uq.edu.au
Publikováno v:
Acta Physiologica. Nov2007, Vol. 191 Issue 3, p229-236. 8p. 2 Charts, 2 Graphs.
IS BACKWARD STEPPING OVER OBSTACLES ACHIEVED THROUGH A SIMPLE TEMPORAL REVERSAL OF FORWARD STEPPING?
Publikováno v:
International Journal of Neuroscience. 1998, Vol. 93 Issue 3/4, p189. 7p. 4 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.