Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"Carnochan S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Advances in Space Research 1999 23(4):753-756
Publikováno v:
In Advances in Space Research 1999 23(4):785-795
Autor:
Carnochan, S, Austin, MJ
Publikováno v:
Journal of evidence-informed social work, vol 12, iss 1
Carnochan, S; & Austin, MJ. (2015). Redefining the bureaucratic encounter between service providers and service users: Evidence from the norwegian HUSK projects. Journal of Evidence-Informed Social Work, 12(1), 64-79. doi: 10.1080/15433714.2014.954944. UC Berkeley: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/54s765pf
Carnochan, S; & Austin, MJ. (2015). Redefining the bureaucratic encounter between service providers and service users: Evidence from the norwegian HUSK projects. Journal of Evidence-Informed Social Work, 12(1), 64-79. doi: 10.1080/15433714.2014.954944. UC Berkeley: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/54s765pf
© 2015 Taylor & Francis Group, LLC. The HUSK projects, involving collaboration between service users, providers, educators, and researchers, coincided with the reorganization of national government services (NAV). The NAV reorganization brought toge
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0d998e518ecbfaf6702c9a6f3494d051
https://escholarship.org/uc/item/54s765pf
https://escholarship.org/uc/item/54s765pf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carnochan S (AUTHOR), Austin MJ (AUTHOR)
Publikováno v:
Administration in Social Work. 2002, Vol. 26 Issue 1, p61-77. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Social Policy Journal; 2005, Vol. 4 Issue 1, p3-31, 29p