Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"Carney, Molly"'
Autor:
Carney, Molly Cummings
Thesis advisor: Marilyn Cochran-Smith
Current institutional and technological innovations are challenging face-to-face, college- and university-based teacher preparation programs as never before. Among those innovations are two emerging phenomen
Current institutional and technological innovations are challenging face-to-face, college- and university-based teacher preparation programs as never before. Among those innovations are two emerging phenomen
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2345/bc-ir:108575
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cochran-Smith, Marilyn, Keefe, Elizabeth Stringer, Carney, Molly Cummings, Sánchez, Juan Gabriel, Olivo, Marisa, Smith, Reid Jewett
Publikováno v:
Teacher Education Quarterly, 2020 Apr 01. 47(2), 8-37.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26912665
Publikováno v:
American Antiquity, 2019 Jul 01. 84(3), 400-419.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26749690
Autor:
Carney, Molly1 (AUTHOR) molly.carney@wsu.edu, Guedes, Jade d’Alpoim2 (AUTHOR), Wohlgemuth, Eric3 (AUTHOR), Tushingham, Shannon1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Archaeological & Anthropological Sciences. Jul2022, Vol. 14 Issue 7, p1-15. 15p.
Autor:
Carney, Molly1 (AUTHOR) john.blong@wsu.edu, Diedrich, Melanie2 (AUTHOR) melanie.diedrich@gmail.com, Blong, John C.1 (AUTHOR) tiffany.fulkerson@wsu.edu, d'Alpoim Guedes, Jade3 (AUTHOR) jguedes@ucsd.edu, Fulkerson, Tiffany J.1 (AUTHOR) tiffany.kite@wsu.edu, Kite, Tiffany1 (AUTHOR) katy.leonard-doll@wsu.edu, Leonard-Doll, Katy1 (AUTHOR) mario.zimmermann@wsu.edu, LeCompte-Mastenbrook, Joyce4 (AUTHOR) joyceklecompte@gmail.com, Zimmermann, Mario1 (AUTHOR) shannon.tushingham@wsu.edu, Tushingham, Shannon1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Heritage (2571-9408). Mar2022, Vol. 5 Issue 1, p297-310. 14p.
Publikováno v:
Pediatrics in Review; Jan2024, Vol. 45 Issue 1, p60-62, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.