Zobrazeno 1 - 10
of 10 430
pro vyhledávání: '"Carnegie classification"'
Autor:
Enes Gök, Burak Aydin
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2024)
The study aims to explore the effect of the type of higher education institution on students’ engagement. The meta-analyses of multilevel regression coefficients revealed significant relationships between the type of higher education institution an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a733c0b615c347ec9038d43fb2e56940
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Quantitative Science Studies, Vol 1, Iss 4, Pp 1451-1467 (2020)
AbstractThis paper uses two open science data sources—ORCID and the Carnegie Classification of Institutions of Higher Education (CCIHE)—to identify tenure-track and tenured professors in the United States who have changed academic affiliations. T
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79c2e9d0c15f43359404845c9ec3cc59
Autor:
Kosar, Robert1 rk33@rice.edu, Scott, David W.1
Publikováno v:
Statistics & Public Policy. 2018, Vol. 5 Issue 1, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research in Higher Education, 2009 Mar 01. 50(2), 144-167.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/29782912
Autor:
Hellebrandt, Josef
Publikováno v:
Hispania, 2008 Mar 01. 91(1), 222-224.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20063661
Autor:
Robert Kosar, David W. Scott
Publikováno v:
Statistics and Public Policy, Vol 5, Iss 1, Pp 1-12 (2018)
University ranking is a popular yet controversial endeavor. Most rankings are based on both public data, such as student test scores and retention rates, and proprietary data, such as school reputation as perceived by high school counselors and acade
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ed250940b37d417da0b6ac638cf06096