Zobrazeno 1 - 10
of 227
pro vyhledávání: '"Carmo‐Silva, Elizabete"'
Autor:
Pauli, Duke, White, Jeffrey W., Andrade-Sanchez, Pedro, Conley, Matthew M., Heun, John, Thorp, Kelly R., French, Andrew N., Hunsaker, Douglas J., Carmo-Silva, Elizabete, Wang, Guangyao, Gore, Michael A.
Many systems for field-based, high-throughput phenotyping (FB-HTP) quantify and characterize the reflected radiation from the crop canopy to derive phenotypes, as well as infer plant function and health status. However, given the technology's nascent
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/625492
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/625492
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/625492
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McAusland, Lorna, Vialet-Chabrand, Silvere, Jauregui, Iván, Burridge, Amanda, Hubbart-Edwards, Stella, Fryer, Michael J., King, Ian P., King, Julie, Pyke, Kevin, Edwards, Keith J., Carmo-Silva, Elizabete, Lawson, Tracy, Murchie, Erik H.
Publikováno v:
The New Phytologist, 2020 Dec 01. 228(6), 1767-1780.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26968229
Autor:
Goudet, Myriam M. M., Orr, Douglas J., Melkonian, Michael, Müller, Karin H., Meyer, Moritz T., Carmo-Silva, Elizabete, Griffiths, Howard
Publikováno v:
The New Phytologist, 2020 Aug 01. 227(3), 810-823.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26928377
Publikováno v:
The New Phytologist, 2020 Mar 01. 225(6), 2498-2512.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27001071
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.