Zobrazeno 1 - 10
of 806
pro vyhledávání: '"Carlsson R"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
BackgroundObjectives: This pre-registered systematic review and meta-analysis aimed to answer if K-2 students at risk (Population) for reading impairment benefited from a response to tier 2 reading intervention (Intervention) compared to teaching as
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3f9a6396a448933e4ac27ec5d0556fe5
https://doi.org/10.31234/osf.io/ukfgm
https://doi.org/10.31234/osf.io/ukfgm
As researchers embrace open and transparent data sharing, they will need to provide information about their data that effectively helps others understand their data sets’ contents. Without proper documentation, data stored in online repositories su
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::03fc85e68b45b5883b33e5327953aed5
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2982684
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2982684
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.