Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Carlisle, L Lee"'
Autor:
Carlisle, L. Lee, McClellan, Jon
Publikováno v:
In The Pediatric Clinics of North America 2011 58(1):205-218
Publikováno v:
In Child and Adolescent Psychiatric Clinics of North America 2010 19(4):869-887
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marrus, Natasha, Veenstra-Vanderweele, Jeremy, Hellings, Jessica A, Stigler, Kimberly A, Szymanski, Ludwik, King, Bryan H, Carlisle, L Lee, Cook, Edwin H, American Academy of Child Adolescent Psychiatry (AACAP) Autism and Intellectual Disability Committee, Pruett, John R
Publikováno v:
Autism : the international journal of research and practice, vol 18, iss 4
Patients with autism spectrum disorders and intellectual disability can be clinically complex and often have limited access to psychiatric care. Because little is known about post-graduate clinical education in autism spectrum disorder and intellectu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::ddada89490fdf9a019e2fe1a2855b643
https://escholarship.org/uc/item/1q6904jd
https://escholarship.org/uc/item/1q6904jd
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry October 2017 56(10) Supplement:S287-S287
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry October 2017 56(10) Supplement:S274-S275
Autor:
Carlisle, L. Lee, French, William P., Kodish, Ian, Lo, Katherine, Chui, Lisa, Dillon-Naftolin, Erin, Myers, Kathleen
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry October 2017 56(10) Supplement:S215-S215
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.