Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Carlgren Ingrid"'
Autor:
Carlgren Ingrid, Berg Marie
Publikováno v:
BMC Pregnancy and Childbirth, Vol 8, Iss 1, p 29 (2008)
Abstract Background As a matter of routine, midwives in Sweden have spoken with women about their experiences of labour in a so-called 'postpartum consultation'. However, the possibility of offering women this kind of consultation today is reduced du
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/20fb5af60ddb4c44a88636ece0a409e3
Autor:
Carlgren, Ingrid1 ingrid.carlgren@inca.su.se
Publikováno v:
Journal of Curriculum Studies. Jun2020, Vol. 52 Issue 3, p323-336. 14p.
Autor:
Carlgren, Ingrid
Publikováno v:
International Journal for Lesson and Learning Studies, 2012, Vol. 1, Issue 2, pp. 126-139.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/20468251211224172
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carlgren, Ingrid1 (AUTHOR) Ingrid.Carlgren@inca.su.se
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research. Apr2009, Vol. 53 Issue 2, p203-209. 7p.
Autor:
Carlgren, Ingrid1 (AUTHOR), Klette, Kirsti1 (AUTHOR) kirsti.klette@ped.uio.no
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research. Apr2008, Vol. 52 Issue 2, p117-133. 17p. 1 Diagram.
Autor:
Carlgren, Ingrid1 (AUTHOR) Ingrid.Carlgren@lhs.se, Klette, Kirsti2 (AUTHOR), Mýrdal, Sigurjón3 (AUTHOR), Schnack, Karsten4 (AUTHOR), Simola, Hannu5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research. Jul2006, Vol. 50 Issue 3, p301-326. 26p. 6 Charts.
Autor:
Carlgren, Ingrid
Publikováno v:
Journal of Curriculum Studies. Jan1999, Vol. 31 Issue 1, p43. 14p.
Autor:
Carlgren, Ingrid, Nyberg, Gunn
I artikeln redovisar vi ett exempel på hur kunnande, som kommer till uttryck då elever redovisar en dansuppgift, kan analyseras och bidra till vår förståelse av detta kunnande såväl som till ett artikulerat språk att använda vid utvecklingen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c3324101f0223b2f736c475e21b8757d
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:du-17218
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:du-17218
Autor:
Carlgren, Ingrid, Kallos, Daniel
Publikováno v:
Journal of Curriculum Studies. Jul97, Vol. 29 Issue 4, p407-430. 24p.