Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Carles, Rosario"'
Publikováno v:
RELIEVE: Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa, Vol 16, Iss 2, Pp 1-17 (2010)
The aim of this study has been to analyze the relationship between psychological variables and school performance in preschool children. A collection of cognitive and behavioural variables were selected, that according to the most current bibliograph
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fbd0701819974df39df9a8fbe07ee507
Autor:
Calero, María Dolores, Fernández-Parra, Antonio, López-Rubio, Sonia, Carles, Rosario, Mata, Sara, del Carmen Vives, María, Navarro, Elena, Márquez, José
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2013 Mar 01. 28(1), 133-155.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1007/s10212-012-0107-8
Publikováno v:
Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 27 Vol.10 (2), 1 de Septiembre de 2012
riUAL. Repositorio Institucional de la Universidad de Almería
Universidad de Almería
riUAL. Repositorio Institucional de la Universidad de Almería
Universidad de Almería
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::fe32194118b1210225daa0818960133e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Calero, M. Dolores, Mata, Sara, Carles, Rosario, Vives, Carmen, López‐rubio, Sonia, Fernández‐parra, Antonio, Navarro, Elena
Publikováno v:
Psychology in the Schools; Aug2013, Vol. 50 Issue 7, p705-721, 17p, 4 Charts
Publikováno v:
Electronic Journal of Research in Educational Psychology; 2012, Vol. 10 Issue 2, p623-644, 22p, 3 Charts, 1 Graph
Publikováno v:
Electronic Journal of Educational Research, Assessment & Evaluation / Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa; 2010, Vol. 16 Issue 2, p1-17, 17p, 3 Charts, 3 Graphs