Zobrazeno 1 - 10
of 366
pro vyhledávání: '"Cariveau T"'
Autor:
Muething C; Marcus Autism Center, Emory University School of Medicine, Atlanta, GA, USA., Cariveau T; Department of Psychology, University of North Carolina Wilmington, Wilmington, NC, USA., Bottini S; Marcus Autism Center, Emory University School of Medicine, Atlanta, GA, USA., Slocum S; Marcus Autism Center, Emory University School of Medicine, Atlanta, GA, USA., Williams C; Marcus Autism Center, Emory University School of Medicine, Atlanta, GA, USA., Gillespie S; Marcus Autism Center, Emory University School of Medicine, Atlanta, GA, USA., Scheithauer M; Marcus Autism Center, Emory University School of Medicine, Atlanta, GA, USA.
Publikováno v:
Journal of applied behavior analysis [J Appl Behav Anal] 2024 Mar; Vol. 57 (2), pp. 372-382. Date of Electronic Publication: 2024 Jan 16.
Autor:
Ellington P; Department of Psychology, University of North Carolina Wilmington, 601 S. College Rd, Wilmington, NC 28403 USA., Cariveau T; Department of Psychology, University of North Carolina Wilmington, 601 S. College Rd, Wilmington, NC 28403 USA.
Publikováno v:
The Analysis of verbal behavior [Anal Verbal Behav] 2024 Jan 16; Vol. 40 (1), pp. 13-27. Date of Electronic Publication: 2024 Jan 16 (Print Publication: 2024).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhi H; Department of Health & Behavior Studies, Teachers College, Columbia University, 525 W. 120th Street, Box 223, New York, NY 10027 USA., Fienup DM; Department of Health & Behavior Studies, Teachers College, Columbia University, 525 W. 120th Street, Box 223, New York, NY 10027 USA., Chan K; Department of Health & Behavior Studies, Teachers College, Columbia University, 525 W. 120th Street, Box 223, New York, NY 10027 USA., Cariveau T; University of North Carolina, Wilmington, USA.
Publikováno v:
Journal of behavioral education [J Behav Educ] 2023 Mar 08, pp. 1-28. Date of Electronic Publication: 2023 Mar 08.
Autor:
Platt DF; Department of Psychology, University of North Carolina-Wilmington, Wilmington, NC 28403 USA., Cariveau T; Department of Psychology, University of North Carolina-Wilmington, Wilmington, NC 28403 USA., Ellington P; Department of Psychology, University of North Carolina-Wilmington, Wilmington, NC 28403 USA., Brown A; Department of Psychology, University of North Carolina-Wilmington, Wilmington, NC 28403 USA.
Publikováno v:
Behavior analysis in practice [Behav Anal Pract] 2023 Feb 21; Vol. 16 (4), pp. 1113-1123. Date of Electronic Publication: 2023 Feb 21 (Print Publication: 2023).
Autor:
Platt DF; Department of Psychology, University of North Carolina Wilmington, Wilmington, NC 28403 USA., Cariveau T; Department of Psychology, University of North Carolina Wilmington, Wilmington, NC 28403 USA., Brown A; Department of Psychology, University of North Carolina Wilmington, Wilmington, NC 28403 USA., Ellington P; Department of Psychology, University of North Carolina Wilmington, Wilmington, NC 28403 USA., Bayer C; Department of Early Childhood, Elementary, Middle, Literacy and Special Education, University of North Carolina Wilmington, Wilmington, NC 28403 USA., Stocker JD; Department of Early Childhood, Elementary, Middle, Literacy and Special Education, University of North Carolina Wilmington, Wilmington, NC 28403 USA.
Publikováno v:
The Analysis of verbal behavior [Anal Verbal Behav] 2022 Dec 13; Vol. 39 (1), pp. 60-75. Date of Electronic Publication: 2022 Dec 13 (Print Publication: 2023).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.