Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"Cardinale BJ"'
Publikováno v:
Utz, RM; Mesick, CF; Cardinale, BJ; & Dunne, T. (2013). How does coarse gravel augmentation affect early-stage Chinook salmon Oncorhynchus tshawytscha embryonic survivorship?. Journal of Fish Biology, 82(5), 1484-1496. doi: 10.1111/jfb.12085. UC Santa Barbara: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/00b4h827
Early-stage Chinook salmon Oncorhynchus tshawytscha embryos were incubated in artificial redds that mimicked hyporheic conditions in gravel-augmented habitat to assess survivorship. Two complementary experiments were conducted where units varied alon
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::e06502c41474aa1299a615e5e5202887
http://www.escholarship.org/uc/item/00b4h827
http://www.escholarship.org/uc/item/00b4h827
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.