Zobrazeno 1 - 10
of 92
pro vyhledávání: '"Cardilini, Adam P. A."'
This paper presents a scoping review of literature to examine who is reviewing educational immersive or extended reality - eduXR experiences and why. EduXR experiences in augmented, virtual or mixed reality take many forms, from supporting manual tra
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.03650
Educators, developers, and other stakeholders face challenges when creating, adapting, and utilizing virtual and augmented reality (XR) experiences for teaching curriculum topics. User created reviews of these applications provide important informati
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.17243
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cardilini, Adam P. A.1 (AUTHOR), Lees, Daniel2 (AUTHOR), Roche, Dylan1 (AUTHOR), Dann, Peter3 (AUTHOR), Weston, Michael A.2 (AUTHOR) mike.weston@deakin.edu.au
Publikováno v:
Journal of Ornithology. Apr2022, Vol. 163 Issue 2, p531-537. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.