Zobrazeno 1 - 10
of 98
pro vyhledávání: '"Caravaca Morera, Jaime"'
Autor:
Caravaca-Morera, Jaime, Carmiol-Rodriguez, Priscilla, Sanabria-Barahona, Hanna, Bellaguarda, Maria L., Padilha, Maria I., Silva, Amina
Publikováno v:
In Teaching and Learning in Nursing July 2024 19(3):e505-e510
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFSCUniversidade Federal de Santa CatarinaUFSC.
Tese (doutorado) - Universidade Federal de Santa Catarina, Centro de Ciências da Saúde, Programa de Pós-Graduação em Enfermagem, Florianópolis, 2016.
Made available in DSpace on 2016-10-18T03:05:07Z (GMT). No. of bitstreams: 1 344028.pdf:
Made available in DSpace on 2016-10-18T03:05:07Z (GMT). No. of bitstreams: 1 344028.pdf:
Externí odkaz:
https://repositorio.ufsc.br/xmlui/handle/123456789/169225
Autor:
Alonso Caravaca-Morera, Jaime1 jaimealonso.caravaca@ucr.ac.cr
Publikováno v:
Cadernos Saúde Coletiva. 2023, Vol. 31 Issue 4, p1-8. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alonso Caravaca-Morera, Jaime1 jaimealonso.caravaca@ucr.ac.cr
Publikováno v:
Revista Baiana de Enfermagem. 2023, Vol. 37, p1-8. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Oliveira, Saionara Nunes, Prado, Marta Lenise do, Kempfer, Silvana Silveira, Martini, Jussara Gue, Caravaca-Morera, Jaime Alonso, Bernardi, Mariely Carmelina
Publikováno v:
In Nurse Education Today February 2015 35(2):e50-e54