Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Caracuel MA"'
Autor:
Gavín C, Blanco FJ, Pablos JL, Caracuel MA, Rosas J, Gómez-Barrena E, Navarro F, Coronel MP, Gimeno M
Publikováno v:
Journal of Pain Research, Vol Volume 14, Pp 2229-2237 (2021)
Carlos Gavín,1 Francisco J Blanco,2 José L Pablos,3 Miguel A Caracuel,4 José Rosas,5 Enrique Gómez-Barrena,6 Francisco Navarro,7 María Pilar Coronel,8 Mercedes Gimeno8 1Hospital Universitario Fundación Alcorcón, Madrid, Spain; 2Complejo Hospit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f53d9ca2a3584736bf4db05b8187072c
Autor:
Ortiz-Sanjuan, F, Blanco, R, Calvo-Rio, V, Narvaez, J, Romero, ER, Olive, A, Castaneda, S, Flores, AG, Hernandez, MV, Mata, C, Vilamajo, IR, Giraldo, WAS, Caracuel, MA, Freire, M, Arango, CG, Llobet, J, Arija, SM, Marras, C, Moll-Tuduri, C, Plasencia-Rodriguez, C, Rosello, R, Urruticoechea, A, Velloso-Feijoo, ML, del Blanco, J, Gonzalez-Vela, MC, Rueda-Gotor, J, Pina, T, Loricera, J, Gonzalez-Gay, MA
Publikováno v:
Arthritis & Rheumatology
r-IIB SANT PAU. Repositorio Institucional de Producción Científica del Instituto de Investigación Biomédica Sant Pau
instname
r-IIB SANT PAU. Repositorio Institucional de Producción Científica del Instituto de Investigación Biomédica Sant Pau
instname
Objective. Adult-onset Still's disease (AOSD) is frequently refractory to standard therapy. Tocilizumab (TCZ) has demonstrated efficacy in single cases and in small series of patients with AOSD. The aim of this multicenter study was to assess the eff
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::1713dfabd5d39ee3af3dc5a724ce1fd7
https://iibsantpau.fundanetsuite.com/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=9261
https://iibsantpau.fundanetsuite.com/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=9261
Autor:
Calvo-Río V, Blanco R, Beltrán E, Sánchez-Bursón J, Mesquida M, Adán A, Hernandez MV, Hernandez Garfella M, Valls Pascual E, Martínez-Costa L, Sellas-Fernández A, Cordero Coma M, Díaz-Llopis M, Gallego R, Salom D, García Serrano JL, Ortego N, Herreras JM, Fonollosa A, García-Aparicio AM, Maíz O, Blanco A, Torre I, Fernández-Espartero C, Jovani V, Peiteado-Lopez D, Pato E, Cruz J, Fernández-Cid C, Aurrecoechea E, García M, Caracuel MA, Montilla C, Atanes A, Hernandez FF, Insua S, González-Suárez S, Sánchez-Andrade A, Gamero F, Linares L, Romero-Bueno F, García AJ, Almodovar R, Minguez E, Carrasco Cubero C, Olive A, Vázquez J, Ruiz Moreno O, Jiménez-Zorzo F, Manero J, Muñoz Fernández S, Rueda-Gotor J, González-Gay MA
Publikováno v:
Rheumatology (Oxford, England)
r-IIS La Fe. Repositorio Institucional de Producción Científica del Instituto de Investigación Sanitaria La Fe
instname
r-IIS La Fe. Repositorio Institucional de Producción Científica del Instituto de Investigación Sanitaria La Fe
instname
Objective. The aim of this study was to assess the efficacy of anti-TNF-alpha therapy in refractory uveitis due to Behcet's disease (BD). Methods. We performed a multicentre study of 124 patients with BD uveitis refractory to conventional treatment i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::6d6ada327a41593a054e5616c40f79ff
https://fundanet.iislafe.san.gva.es/publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=2318
https://fundanet.iislafe.san.gva.es/publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=2318
Autor:
Caracuel, Mª Dolores, Rodríguez Morata, Alejandro, Rodríguez, Mario Aníbal, Rodríguez, Ismael Ángel, Alaminos Mingorance, Miguel, Campos Sánchez, Antonio, Caracuel
Definir el exacto papel del profesor en el proceso de enseñanza-aprendizaje constituye un objetivo esencial en la estrategia docente de dicho proceso educativo. El trabajo realizado identifica y describe dos modelos didácticos (el autoaprendizaje p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1648::979c2b172c00feb4e04a42f1026e2042
http://hdl.handle.net/10481/52605
http://hdl.handle.net/10481/52605
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.