Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Capote, Natalia A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Martin-Batista, Elva, Maglio, Laura E., Armas-Capote, Natalia, Hernández, Guadalberto, Alvarez de la Rosa, Diego, Giraldez, Teresa
Publikováno v:
In Neurobiology of Disease June 2021 153
Autor:
Filipe, Márcia S., Domínguez-Martín, Eva M., Pires, Tânia C. S. P., Finimundy, Tiane C., Melgar, Bruno, Mandim, Filipa, Isca, Vera M. S., Pereira, Raquel, Teixidó-Trujillo, Silvia, Capote, Natalia A., Nikolić, Milan, Filipović, Nenad, Díaz-Lanza, Ana M., Figueiredo, Ana Cristina, Barros, Lillian, Rijo, Patrícia
Publikováno v:
ACS Omega; 4/23/2024, Vol. 9 Issue 16, p18113-18118, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Armas Capote, Natalia
Publikováno v:
RIULL. Repositorio Institucional de la Universidad de La Laguna
Universidad de La Laguna (ULL)
Universidad de La Laguna (ULL)
En este trabajo se desarrolla un proceso de innovación educativa en la que integramos herramientas específicas de Tecnología de la Información y la Comunicación (TIC) en el currículum de Bachillerato en IES Viera y Clavijo durante periodo del P
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6292ba239084757ba01be9e030792a97
http://riull.ull.es/xmlui/handle/915/11174
http://riull.ull.es/xmlui/handle/915/11174
Publikováno v:
In Biophysical Journal 3 February 2017 112(3) Supplement 1:17a-17a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.