Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Caponera, Elisa"'
Publikováno v:
Large-scale Assessments in Education; 10/30/2024, Vol. 12 Issue 1, p1-18, 18p
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2018 Jul 01. 33(3), 505-520.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44951969
Publikováno v:
The Journal of Educational Research, 2016 Jan 01. 109(2), 197-204.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26586980
Autor:
Mattarozzi, Katia1 (AUTHOR) katia.mattarozzi@unibo.it, Caponera, Elisa2 (AUTHOR), Russo, Paolo Maria1 (AUTHOR), Colonnello, Valentina1 (AUTHOR), Bassetti, Margherita1 (AUTHOR), Farolfi, Elena1 (AUTHOR), Todorov, Alexander3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychological Research. Jun2021, Vol. 85 Issue 4, p1706-1712. 7p. 1 Chart, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Palmerio, Laura, Caponera, Elisa
The volume aims to promote the scientific value of the data collected by the international OECD and IEA surveys carried out in 2015. In particular, as regards the IEA TIMSS and TIMSS Advanced surveys, the contributions focus on the incidence of behav
Externí odkaz:
http://library.oapen.org/handle/20.500.12657/23260
Publikováno v:
Culture e Studi del Sociale-CuSSoc; 2022, Vol. 7 Issue 1, p31-46, 16p
Publikováno v:
Biblos-e Archivo. Repositorio Institucional de la UAM
instname
instname
The main aim of this study was to evaluate the relationship between parental involvement and student science achievement using a structural equation modeling (SEM) approach. Since it is not possible to eliminate the differences in students’ economi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4402f76234e886a2ba33581448eeceae
http://hdl.handle.net/10486/690794
http://hdl.handle.net/10486/690794
Autor:
Caponera, Elisa, Palmerio, Laura
Publikováno v:
UniSa. Sistema Bibliotecario di Ateneo
The present study investigates young peoples’ attitudes towards gender equality across 14 countries who participated in The International Civic and Citizenship Study (ICCS) 2016. The main aim of the present study is to verify whether students’ ba
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::89a7fc49f900bbc9f659feb32b16136b
https://hdl.handle.net/10556/2919
https://hdl.handle.net/10556/2919
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.