Zobrazeno 1 - 10
of 237
pro vyhledávání: '"Capio, Catherine M"'
The contributions of motor skill proficiency to cognitive and social development in early childhood.
Autor:
Capio, Catherine M.1,2 (AUTHOR) ccapio@hkmu.edu.hk, Mendoza, Norman B.3 (AUTHOR), Jones, Rachel A.4 (AUTHOR), Masters, Rich S. W.5 (AUTHOR), Lee, Kerry6,7 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 11/14/2024, Vol. 12 Issue 1, p1-12. 12p.
Autor:
Au, Whitney W, Recchia, Francesco, Fong, Daniel Y, Wong, Stephen H S, Chan, Derwin K C, Capio, Catherine M, Yu, Clare C W, Wong, Sam W S, Sit, Cindy H P, Ip, Patrick, Chen, Ya-Jun, Thompson, Walter R, Siu, Parco M *
Publikováno v:
In The Lancet Digital Health September 2024 6(9):e625-e639
Autor:
Su, Diana L.Y., Lee, Alfred S.Y., Chung, Joan S.K., Tang, Tracy C.W., Capio, Catherine M., Zhang, Lei, Chan, Derwin K.C.
Publikováno v:
In Journal of Exercise Science & Fitness July 2023 21(3):275-279
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cagas, Jonathan Y., Mallari, Marla Frances T., Torre, Beatriz A., Kang, Mary-Grace D.P., Palad, Yves Y., Guisihan, Roselle M., Aurellado, Maria Isabela, Sanchez-Pituk, Chessa, Realin, John Guiller P., Sabado, Marvin Luis C., Ulanday, Marie Eloisa D., Baltasar, Jacqueline F., Maghanoy, Mona Liza A., Ramos, Ralph Andrew A., Santos, Revin Aaron B., Capio, Catherine M.
Publikováno v:
In Journal of Exercise Science & Fitness October 2022 20(4):382-390
Autor:
Capio, Catherine M.1,2,3 (AUTHOR) ccapio@eduhk.hk, Ho, Hades C.M.1,3 (AUTHOR), Chan, Crystal C.Y.1 (AUTHOR), Ho, Dora C.W.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. Dec2023, Vol. 51 Issue 8, p1511-1524. 14p.
Publikováno v:
Early Education & Development; Oct2024, Vol. 35 Issue 7, p1524-1535, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities November 2021 118