Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Capella, Jimmy"'
Autor:
Capella, Jimmy, Telzer, Eva H.
Publikováno v:
In Developmental Cognitive Neuroscience October 2024 69
Autor:
Maza, Maria T., Kwon, Seh-Joo, Jorgensen, Nathan A., Capella, Jimmy, Prinstein, Mitchell J., Lindquist, Kristen A., Telzer, Eva H.
Publikováno v:
In Developmental Cognitive Neuroscience February 2024 65
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Capella, Jimmy, Jorgensen, Nathan A., Kwon, Seh-Joo, Maza, Maria T., Prinstein, Mitchell J., Lindquist, Kristen A., Telzer, Eva H.
Publikováno v:
In Developmental Cognitive Neuroscience October 2023 63
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Capella, Jimmy
Adolescents are particularly attuned to popularity in the peer group, which in turn impacts status-seeking behaviors such as risk-taking and prosocial behavior. Neurodevelopmental changes particularly orient adolescents toward social cues in the envi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f637e0c49128a0bffb7c0c90fad60ac8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ozernov-Palchik O; McGovern Institute for Brain Research, MIT, Cambridge, MA 02139, United States., O'Brien AM; McGovern Institute for Brain Research, MIT, Cambridge, MA 02139, United States.; Program in Speech and Hearing Bioscience and Technology, Harvard University, Cambridge, MA 02138, United States., Jiachen Lee E; McGovern Institute for Brain Research, MIT, Cambridge, MA 02139, United States.; Department of Brain and Cognitive Sciences, MIT, Cambridge, MA 02139, United States., Richardson H; School of Philosophy, Psychology, and Language Sciences, University of Edinburgh, Edinburgh, EH8 9JZ, United Kingdom., Romeo R; Department of Human Development and Quantitative Methodology, University of Maryland, College Park, MD 20742, United States., Lipkin B; McGovern Institute for Brain Research, MIT, Cambridge, MA 02139, United States.; Department of Brain and Cognitive Sciences, MIT, Cambridge, MA 02139, United States., Small H; Department of Cognitive Science, Johns Hopkins University, Baltimore, MD, 21218, United States., Capella J; Department of Psychology and Neuroscience, University of North Carolina at Chapel Hill, Chapel Hill, NC 27599, United States., Nieto-Castañón A; McGovern Institute for Brain Research, MIT, Cambridge, MA 02139, United States., Saxe R; McGovern Institute for Brain Research, MIT, Cambridge, MA 02139, United States.; Department of Brain and Cognitive Sciences, MIT, Cambridge, MA 02139, United States., Gabrieli JDE; McGovern Institute for Brain Research, MIT, Cambridge, MA 02139, United States.; Department of Brain and Cognitive Sciences, MIT, Cambridge, MA 02139, United States., Fedorenko E; McGovern Institute for Brain Research, MIT, Cambridge, MA 02139, United States.; Department of Brain and Cognitive Sciences, MIT, Cambridge, MA 02139, United States.
Publikováno v:
BioRxiv : the preprint server for biology [bioRxiv] 2024 Jun 12. Date of Electronic Publication: 2024 Jun 12.