Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Cao, Zixia"'
Publikováno v:
Journal of Marketing. Mar2024, Vol. 88 Issue 2, p99-120. 22p.
Autor:
Cao, Zixia (AUTHOR), Song, Reo (AUTHOR), Sorescu, Alina (AUTHOR) zixia.cao@ucdenver.edu, Chua, Ansley (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing. Jul2023, Vol. 87 Issue 4, p550-574. 25p. 1 Diagram, 6 Charts.
Autor:
Cao, Zixia
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing December 2022 39(4):1166-1185
Autor:
Cao, Zixia, Yan, Ruiliang
Publikováno v:
In Journal of Business Research September 2021 133:13-22
Autor:
Cao, Zixia
This dissertation examines how the stock market reacts to announcements of introduction of co-branded new products. Despite the apparent enthusiasm of practitioners towards co-branding--the practice of using two established brand names on the same pr
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1969.1/ETD-TAMU-2012-08-11785
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Murshed, Feisal1 (AUTHOR) murshed@kutztown.edu, Cao, Zixia2 (AUTHOR), Savitskie, Katrina3 (AUTHOR), Sen, Sandipan4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Justice Research. Mar2023, Vol. 36 Issue 1, p75-102. 28p. 1 Diagram, 6 Charts, 1 Graph.
Autor:
Cao, Zixia1 (AUTHOR), Xu, Kehan2 (AUTHOR) kehanxu@cityu.edu.hk
Publikováno v:
Journal of the Academy of Marketing Science. Jul2022, Vol. 50 Issue 4, p777-799. 23p.
Autor:
Cao, Zixia, Yan, Ruiliang
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management November 2017 67:148-157