Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Cao, Jiaxun"'
Young people are major consumers of Augmented Reality (AR) tools like Pok\'emon GO, but they rarely engage in creating these experiences. Creating with technology gives young people a platform for expressing themselves and making social connections.
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.02601
Publikováno v:
IEEE Symposium on Security & Privacy (S&P) 2024
Recent years have seen a sharp increase in the number of underage users in virtual reality (VR), where security and privacy (S\&P) risks such as data surveillance and self-disclosure in social interaction have been increasingly prominent. Prior work
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.06172
Autor:
Zhou, Kyrie Zhixuan, Cao, Jiaxun, Yuan, Xiaowen, Weissglass, Daniel E., Kilhoffer, Zachary, Sanfilippo, Madelyn Rose, Tong, Xin
Gender bias is rampant in AI systems, causing bad user experience, injustices, and mental harm to women. School curricula fail to educate AI creators on this topic, leaving them unprepared to mitigate gender bias in AI. In this paper, we designed han
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.08121
As CryptoPunks pioneers the innovation of non-fungible tokens (NFTs) in AI and art, the valuation mechanics of NFTs has become a trending topic. Earlier research identifies the impact of ethics and society on the price prediction of CryptoPunks. Sinc
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2307.10201
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ACM SIGACCESS Conference on Computers & Accessibility; 2023, p1-6, 6p