Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Canto, Angela I."'
Thesis (Ph. D.)--Florida State University, 2006.
Advisor: Briley E. Proctor, Florida State University, College of Education, Dept. of Educational Psychology and Learning Systems. Title and description from dissertation home page (viewed July 28,
Advisor: Briley E. Proctor, Florida State University, College of Education, Dept. of Educational Psychology and Learning Systems. Title and description from dissertation home page (viewed July 28,
Externí odkaz:
http://etd.lib.fsu.edu/theses/available/etd-04102006-114229
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review August 2016 67:1-10
Autor:
Hanley, Adam W., Palejwala, Mohammed H., Hanley, Robert T., Canto, Angela I., Garland, Eric L.
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences November 2015 86:332-337
Autor:
McDonald Connor, Carol, Rice, Diana C., Canto, Angela I., Southerland, Sherry A., Underwood, Phyllis, Kaya, Sibel, Fishman, Barry, Morrison, Frederick J.
Publikováno v:
The Elementary School Journal, 2012 Sep . 113(1), 52-75.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1086/665815
Autor:
CANTO, ANGELA I.1 acanto@fsu.edu, BECKER, MARTIN SWANBROW1 mswanbrowbecker@fsu.edu, COX, BRADLEY E.1 brad.cox@fsu.edu, HAYDEN, SETH2 haydensc@wfu.edu, OSBORN, DEBRA1 dosborn@fsu.edu
Publikováno v:
Journal of College & University Student Housing. 2017, Vol. 43 Issue 2, p44-57. 14p.
Autor:
Canto, Angela I.1 (AUTHOR) acanto@fsu.edu, Chesire, David J.2 (AUTHOR), Buckley, Valerie A.3 (AUTHOR), Andrews, Terrie W.1,4 (AUTHOR), Roehrig, Alysia D.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Psychology in Practice. Jan2014, Vol. 30 Issue 1, p88-103. 16p.
Autor:
Eftaxas, Danielle M., Canto, Angela I.
Publikováno v:
Journal of Applied School Psychology; Jan2020, Vol. 36 Issue 1, p76-88, 13p
Publikováno v:
Journal of College Admission. Spring2005, Issue 187, p8-13. 6p. 4 Black and White Photographs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.