Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Cant, Robin"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ellis-Hill, Caroline, Thomas, Sarah, Gracey, Fergus, Lamont-Robinson, Catherine, Cant, Robin, Marques, Elsa, Thomas, Peter, Grant, Mary, Nunn, Sam, Paling, Thomas, Thomas, Charlotte, Werson, Alessa, Galvin, Kathleen, Reynolds, Frances, Jenkinson, Damian
Introduction: People often experience distress following stroke due to fundamental challenges to their identity. Objectives: To evaluate (1) the acceptability of ‘HeART of Stroke’ (HoS), a community-based arts and health group intervention, to in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1366::d5815b9fd8032b6581208c9b1fef0bed
https://ueaeprints.uea.ac.uk/id/eprint/68563/
https://ueaeprints.uea.ac.uk/id/eprint/68563/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ellis-Hill, Caroline, Gracey, Fergus, Thomas, Sarah, Lamont-Robinson, Catherine, Thomas, Peter W., Marques, Elsa M. R., Grant, Mary, Nunn, Samantha, Cant, Robin P. I., Galvin, Kathleen T., Reynolds, Frances, Jenkinson, Damian F.
Publikováno v:
BMJ Open; 2015, Vol. 5 Issue 8, p1-10, 10p
Autor:
Cant, Robin
Publikováno v:
Disability & Rehabilitation; July 1997, Vol. 19 Issue: 7 p297-304, 8p
Autor:
Cant, Robin
Publikováno v:
Aphasiology; Dec99, Vol. 13 Issue 12, p900-902, 3p
Autor:
Cant, Robin, Spackman, Peter
Publikováno v:
Educational Research; Feb1985, Vol. 27 Issue 1, p68-70, 3p