Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Cano, Àngels"'
Autor:
Esteller-Cano, Àngels1 angels.esteller@uib.es, Buil-Legaz, Lucía1, Pérez-Castelló, Josep A.1, López-Penadés, Raúl1, Sánchez-Azanza, Víctor1, Sureda-García, Inmaculada1, Valera-Pozo, Mario1, Flexas, Albert1, Aguilar-Mediavilla, Eva1, Adrover-Roig, Daniel1
Publikováno v:
Psicothema. 2021, Vol. 33 Issue 2, p279-286. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Esteller Cano, Àngels, Buil Legaz, Lucía, Pérez Castelló, Josep Antoni, López Penadés, Raúl, Sánchez Azanza, Víctor, Sureda García, Immaculada, Valera Pozo, Mario, Flexas Oliver, Albert, Aguilar Mediavilla, Eva María, Adrover Roig, Daniel
Publikováno v:
Redined, Red de Información Educativa
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
Resumen tomado de la publicación California Bullying Victimization Scale-Retrospective (CBVS-R): validación de la adaptación española. Antecedentes: el acoso escolar o bullying es un problema generalizado en la infancia y la adolescencia a nivel
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::43432e88987be40cd4e61a3b21d72b3f
http://www.psicothema.com/pdf/4674.pdf
http://www.psicothema.com/pdf/4674.pdf
Publikováno v:
In Desalination 2006 199(1):236-238
Publikováno v:
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7d0f48a04b29de254f432c2144121cf7
http://hdl.handle.net/2117/133906
http://hdl.handle.net/2117/133906
Autor:
Almazan Cano, Àngels, Garcia i Pausas, Teresa, Narváez Ferri, Manuela, Palos, José, Vilalta Golet, Rosa M.
Publikováno v:
Dipòsit Digital de la UB
Universidad de Barcelona
Universidad de Barcelona
Els canvis que ha experimentat la nostra societat tenen una forta incidència en els interessos, motivacions i circumstàncies d’aprenentatge dels joves. Per respondre a les necessitats i als reptes del món d’avui cal una pràctica docent que el
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::376f20fb7a4c1b8de2948c9c1174cb5a
http://hdl.handle.net/2445/98212
http://hdl.handle.net/2445/98212
Publikováno v:
Language, Society & Communication / Llengua, Societat i Comunicació; 2019, Issue 17, p64-79, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.