Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Cannone, Giuseppe"'
Autor:
Cannone, Giuseppe
Previous studies suggest a degree of homology between eukaryotic replication, transcription and translation proteins and archaeal ones. Hence, Archaea are considered a simplified model for understanding the complex molecular machinery involved in euk
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.700023
Autor:
Nasrallah, Chady, Cannone, Giuseppe, Briot, Julie, Rottier, Karine, Berizzi, Alice E., Huang, Chia-Ying, Quast, Robert B., Hoh, Francois, Banères, Jean-Louis, Malhaire, Fanny, Berto, Ludovic, Dumazer, Anaëlle, Font-Ingles, Joan, Gómez-Santacana, Xavier, Catena, Juanlo, Kniazeff, Julie, Goudet, Cyril, Llebaria, Amadeu, Pin, Jean-Philippe, Vinothkumar, Kutti R., Lebon, Guillaume
Publikováno v:
In Cell Reports 31 August 2021 36(9)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Current Research in Structural Biology 2023 5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Visentin, Silvia, Cannone, Giuseppe, Doutch, James, Harris, Gemma, Gleghorn, Michael L., Clifton, Luke, Smith, Brian O., Spagnolo, Laura
Staufen is a dsRNA binding protein that plays an essential role in many aspects of RNA regulation, such as mRNA transport, Staufen-mediated mRNA decay and the regulation of mRNA translation. Staufen is a modular protein characterized by the presence
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::cce6d928bd2ad0ce31db3503e9214b02
https://eprints.gla.ac.uk/205627/25/205627.pdf
https://eprints.gla.ac.uk/205627/25/205627.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.